close

事先聲告 此歌詞是原創翻譯

如需轉載請告知出處 謝謝^_^

 

 

 

有一陣子我非常沉迷這首歌,甚至比Like A G6還喜歡

大概是那首歌太芭樂了哈哈哈

翻譯的如果不是甚好還請各位多多包涵,純粹為手癢學習用XDDD


 

翻譯by Dixie

 

Ooh
Far East Movement
Oh, oh, oh, oh
Snoop Dogg

Ooh
東方聯盟
oh, oh, oh, oh
史努比狗狗

I bet you wake up in the morning and you kiss yourself
'Cause I would, if I was you
I bet you show up to the club and just dance with yourself
'Cause I would, if I was you

我敢打賭妳絕對會在起床時被自己吸引
是我就會這麼做
我敢打賭妳去夜店只會和自己跳舞
是我就會這麼做

If I was you girl
Here is what I'd do girl
I'd notice me here at this table, with my crew girl
We sipping goose girl
We getting loose girl
So won't you sit up on my lap with that caboose girl
Shake it out

寶貝如果我是妳
我絕對會這麼做
看看我和我身旁這兩個天生尤物
我們開著香檳暢飲
我們漸漸卸下防線
妳何不坐上我的大腿一同狂歡呢 一起HIGH吧

You ain't a doll, you're a silver dolla
It'll be a crime, if I didn't holla
Take a second, hear me out
If you still don't get it, let me spell it out

妳不是洋娃娃 妳是天生騷貨
擔心無法抵擋妳的魅力 將妳撲倒
花個幾秒鐘 聽我說
如果妳還是不懂 讓我說清楚

[Chorus]
O-M-G, you're so sexy
You know you caught my eye with a B-O-O-T-Y
O-M-G, shawty's such a freak
She says she wants to go back to my C-O-N-D-O
Let's go
Let's go

O-M-G 妳實在太性感
那火辣身材完全抓住我的目光
O-M-G 辣妹正到一個不行
她說她想要跟我回家好好享樂一番

I bet you hop under the covers and play with yourself
'Cause I would, if I was you
I bet you stand up in the mirror and stare at yourself
'Cause I would, if I was you

我敢打賭妳會披著衣服跟自己玩耍
是我就會這麼做
我敢打賭妳會站在鏡子前迷倒自己
是我就會這麼做

If I was you girl
It be me and you girl
Would be no question, teach you lessons in my room girl
And if you with it girl, then you can get it girl
And if you thinkin' it, let's start drinkin', let it go girl
Check it out

寶貝如果我是妳
就會只有我和妳
不會有任何問題 我會在我房裡教妳
如果妳認同 那妳就會得到
如果你開始在想了 那我們就開始喝 把一切拋開

[Chours]
You ain't a doll, you're a silver dolla
It'll be a crime, if I didn't holla
Take a second, hear me out
If you still don't get it, let me spell it out

妳不是洋娃娃 妳是天生騷貨
擔心無法抵擋妳的魅力 將妳撲倒
花個幾秒鐘 聽我說
如果妳還是不懂 讓我解釋

O-M-G, you're so sexy
You know you caught my eye with a B-O-O-T-Y
O-M-G shawty's such a freak
She says she wants to go back to my C-O-N-D-O
Let's go, go, go, go, go, go, go, go, go

O-M-G 妳實在太性感
那火辣身材完全抓住我的目光
O-M-G 辣妹正到一個不行
她說她想要跟我回家好好享樂一番

arrow
arrow

    Wade 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()